人的智慧不是與他的經驗成比例,乃是與他汲取經驗的度量成比例。(蕭伯納)
Men are wise in proportion not to their experience but to their capacity for experience.(George Bernard Shaw)

神啊!請次給我平靜沉穩的心來接受我不能改變的事,賜我勇氣來改變我能改變的事,並賜我智慧來分辨這二者。(尼布爾)
God grant me the SERENITY to accept the things I connot change; COURAGE to change the things I can; and WISDOM to know the difference.(Reinhold Niebuhr)
arrow
arrow
    全站熱搜

    Timothy c.c 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()